måndag, oktober 11, 2010

Resultat

Nu blev det kvällen o jag är helt slut, hela dagen har jag kört fram o tillbaka hit o dit men äntligen 20.45 kom jag hem o bara kan slappna av eller nästan iaf.
Som sagt så var jag ju hos frisusen o färga,slingade o klippt mig. Jag blev tok nöjd o kände mig sååå fin, men när jag kom hem till Anna förut så stod jag o kolla in frillan & allt sånt där man gör när man precis fixat sig då ser jag när jag satte upp håret i en såndär skön hög tofs att SHIT hon har glömt att slinga på sidorna så jag ser ut som hej kom o hjälp mig! Snabbt till luren hinner precis ringa innan dom stängde och fixade en ny tid imorgon 10.30 phuu vilken tur. Men ändå varför i hela friden har jag sån ständig jävla OTUR!?!?
Jag hoppas verkligen att resten av veckan bjuder på lite flyt.
Nu blir det bingen PEACE

Inga kommentarer: