tisdag, oktober 12, 2010

mer oflyt?

Man skall inte hoppas på för mycket, nu har jag gått i 3 dagar med en förjävlig mage som bråkar för fulla muggar :/ I dag har det varit värst ! suttit på toa nästan hela dan. den håller precis på så som den gör när man är magsjuk förutom att jag inte spyr men knivhugg hela tiden och toan vågar man inte lämna phuhuuu vad jag inte mår great. inte den roligaste info att läsa kanske men så ligger det till. Förutom att jag hängt på dass så har jag hunnit med mycket

* Återbesök hos Kalufs & jag är helnöjd
*Pluggat på Komvux
*Kvalitetstid med fröken Fredriksson
*Kaffe hos Camilla
*Busat med min lilla docka
*Kvälls häng med Anna

Ja det va ju faktiskt en heldel jag fick på listan idag men innan jag intar sängläge skall jag göra klart min Engelska uppgift. Sleep tight PEACE

Inga kommentarer: