söndag, oktober 17, 2010

fell in love with every side of each other

Ännu en kanon helg har passerat och så bra som jag mår just nu är helt underbart! Kärleken värms i hela kroppen oh you are amazing. Började denna dagen med lite kärlekstram dvs jagade varandra med vatten och diverse töntiga med ack så kärleksfulla lekar. När klockan närmade sig 2 åkte jag ut till ishallen där Tilda väntade ivrigt på att äntligen få åka lite skridskor med sin faster. Det gick la lite halvdant att åka i början med tanke på att jag inte stått på isen i över 2 år men efter 15 min så kom "konståknings" skillsen igång och jag kände mig som 10 år igen. Nästa helg blir det återbesök självklart, skall försöka få med mig A också men det blir nog tufft haha. Nu skall jag avsluta söndagskvällen hos Anna i Rönnäng!




PEACE

Inga kommentarer: