måndag, september 06, 2010

wow tönt

Tur att jag slutade så tidigt som jag gjorde idag för jag är helt slut i både huvud & kropp, fattar inte riktigt vad det är med mig. Eller jo jag vet att hela min situation är jävligt upp och ner så det lär nog påverka allt som har med mig att göra antar jag . När en hel dag har gått och jag har lagt mig till ro så dyker alla dessa tankar upp o jag blir så jävla ledsen o känner mig så tragisk, jag vet vad jag behöver göra men jag är för sliten för att ta tjuren i hornen o fixa allting. När morgonen kommer och en ny dag är framme rycker jag bara på axlarna o tänker att äh fan det är nog inte så farligt än då jag behöver inte ta tag i detta just idag, men en dag så skall jag.
Efter jobbet åkte jag ut till Orust igen på väg hem stanna jag förbi hemköp o köpte mig två skvallerblasker som jag kunde roa mig med tills A kom hem från träningen.Men när klockan var halv 5 ringde han o berätta att han redan var påväg hem och att träningen blev inställd, Gött tänkte jag nu blir det en lång dag med film o mys Men nej nej vad fel jag hade istället sätter sig den himla tönten framför datorn och där har han nu suttit i 4 timmar . Väldigt social kille jag har(!)
Jag står inte ut en dag till imorrn åker jag hem.


Inga kommentarer: