fredag, september 17, 2010

velig uppdatering

Ni anar inte vilket oflyt jag haft idag!!
Börjar med att jag går upp 05 för att åka till jobbet halv 7 och sen jobbar till halv 3 kommer hem är helt död o bara vill lägga mig men så fort jag kommer innanför dörren så glider min mamma fram lite sött så som hon brukar göra o med ett leende på läpparna slänger hon fram ett papper som det står att jag får hämta ut en ny telefon( fast en sådan jag blev av med). Yes tänker jag o ber pappa åka med mig till Siba i uddevalla , vi kommer dit får snabbt hjälp o åker där ifrån med en telefon och jag är glad igen. MEN när jag kommer hem o skall öppna upp förpackningen ser jag att VAFAN DET ÄR EN ANVÄND TELEFON ! massa reper o ser ut som den legat i fett . jag blir rasande ringer sibas kundtjänst o skäller ut dom efter noter osv osv men till ingen nytta, Jag får åter igen åka till uddevalla och killen som gav mig mobilen skämdes som en gris, jag gick därifrån utan någon mobil fast jag fick 200 kr i reseersättning men jag va lika sur för det. Åker iaf bort till torp o gör ett nytt försök på onoff men där hade dom inte aino för den har utgått men jag kunde välja en annan som var likgiltig, hittade först ingen som föll mig i smaken men sen hitta jag en Vivaz som fick duga. Men när jag väl skulle ta den frågar dom om försäkringen står på mig? och jag svarar ne på min pappa - De sög för han måste vara här för att du skall kunna få ut mobilen. HELL NO tänker jag , nää nu har jag åkt hit två jävla gånger jag skall fan ha en telefon med mig. Ringer pappa kvart över sju o ber han komma till torp för att rädda läget, jomenvisst Världens snällaste pappa Hoppar in i bilen o kör mot torp för att rädda sin dotters urusla dag. Tack pappa TACK TACK.

Jag är helt slut och nu behöver jag sova . . . .

Inga kommentarer: