söndag, augusti 08, 2010

Så ja nu ligger jag ner bäddad i sängen och på tvn går nån halv taskig film som jag sneglar på. IDag har jag gjort minsta möjliga var hos min syster några timmar och lekte med Ebba självklart blev det en kort promenad med dissle också. Åkte förbi min bror förut för att hämta kopiorna på alla kvitton som skall skickas in. Hoppas att jag får ut alla pengar som jag förlorat så jag kan köpa lika bra grejer. håller tummarna (!)

Om några timmar är man tillbaks på jobbet igen men som tur är jobbar jag bara 7.15 - 14.15 och dom timmarna går allt bara på rutin så det är inga konstigheter. Längtar tills på Tisdag för då kommer min Älskling hem från Norrköping och han saknar jag massor (!!!)
Hoppas alla har en kanon söndag för nu tacka jag för mig .
Peace n Love

Inga kommentarer: