tisdag, augusti 10, 2010


Körkort

Yes idag efter jobbet åkte jag dirr till posten i stenungsund o hämtade ut mitt efterlängtade körkort men till min besvikelse såg jag FÖR JÄVLIG ut. Om man jämför med det andra såg jag ut som en pangbrud och på det nya - HEJ RAS!! jaja man behöver ju inte gå o flasha det för varenda kotte man ser. Har även fått ett nytt bankomatkort och ett nytt SIM kort så nu kan alla få tag på mig igen, yes jag har samma nummer men tyvärr har jag inte ett enda nummer så ni får gärna skicka ett sms med erat namn :) då blir jag nöjd så jag slipper jaga nummer varenda gång jag behöver ringa.
Nu kallar sängen upp tidigt imorrn så kära solguden ge mig underbart väder, helst efter klockan 12 .


Ett STORT GRATTIS till CLARA LIND
ER som fyller 23 år idag !!!!

Inga kommentarer: