onsdag, augusti 04, 2010

Gosh vad tiden går undan , jag börjar inte alls känna ångest över att jag börjar jobba på Måndag nej nej inte alls. åååh jag vill ha en vecka till med tanke på all jäkla stress jag haft sen min väska försvann. så mycket som skall fixas tusen samtal hit o dit,papper som skall fyllas i, hitta alla kvitton osv osv.. tröttsamt!
Och jag är så missnöjd över att solen försvunnit och alla börja prata om höst att det skall bli så mysigt att ligga på soffan o fläska till det, Nej tack om jag fick bestämma så skulle det vara sommar året runt! klart att jag också tycker det är mysigt med höst men sommaren för mig ligger på topp 10.
Nu får det vara nog med bitterhet från min sida :D


Ikväll var det tänkt att vi alla skulle till Haddocks och titta på Uno Svenningsson och käka gott men nu vet jag inte riktigt hur det går för min del eftersom jag inte har något leg? har ju mitt pass men det har ju gått ut för längesen . Annars kan man ju alltid mysa till det med A å det är inte fy skam det heller.
Nu skall jag vara snäll tjej och väcka A med en god frukost på sängen Må bra!

Inga kommentarer: