lördag, juli 31, 2010

Taxi Kurir kan dra åt helvete!!!!

jag blev av med min väska igår, min söta kille var så full att han glömde kvar min väska i taxin när han gick ur. jag drabbades av PANIK o börja skrika som en jävla idiot hoho trodde dom inte att jag var dum i huvudet innan så gör dom det nu . Eftersom det inte var en beställd taxi så fick vi ju inget nummer eller namn på den här jäveln . vi ringde som idioter till min mobil men utan svar, vi ringde också bolaget som gick ut med ett mass-meddelande till alla taxi gubbar att det är en tjej som blivit av med sin väska osv så nissen kunde åka tillbaks med den. Men Nej han e nog jävligt nöjd att han fått en ny mobil ,körkort,bankomatkort,ny köpt smink, och en 3 dagars gammal Kamera. fan fan fan säger jag FAAAN! Fattar fan inte hur folk kan sno saker från varandra, visst den är bara pengar men det är så jävla drygt att bli av med saker man verkligen använder varje dag.
Snälla låt det ske ett mirakel så jag får tillbaks mina grejer.

Tack alla ni som hjälpte mig igår, och tack för en annars rolig dag :D

Inga kommentarer: