lördag, juli 24, 2010

haha sjukt vad mina dagar är som uppskjutet på liseberg . I går firade vi Danne d som fyllde 20 år Gz m8 :D haha Vi började kvällen hos Robin som hade grill o chill fast det blev inget grillande men alla satt o drack o lekte lekar, jag var ju den som fick köra runt på alla igår så jag fick äran att komma på lekar som dom andra skulle göra. Det var ju kul! När alla blivit lite runda o goa under fötterna så åkte vi bort till hk. helt okey kväll tvär mycket folk men jag gilla läget ändå.

Och idag vaknade vi till liv av att danne o tobie kom hit o ville bada så vi åkte bort till Röberget o bada, så värt! Efter lite häng var jag snäll tjej o åkte ner till svanesund o storhandla för min stackars man är en vekling idag haha Resten av dagen/kvällen har vi bara haft det så jäkla bra o myst sönder, grillat o bara njutit. vill inte att denna dagen skall ta slut!!!!

Må bra!!!

Inga kommentarer: