söndag, juli 04, 2010

Gårdagens val blev att jag och sara flippade och åkte till cross vm , resan dit var nått av de roligaste! varken jag eller sara hade någon aning om vart det låg och det bästa är att köra sakta och följa skyltarna men grejen var ju så att det är så jävla kasst skyltat så vi körde o körde men kom alltid helt fel så tillslut fick vi fråga två snubbar som stod käckt till vid vägkanten om vägen och dom sa helt fel så vi hamna i Vänersborg mitt i bonnelant (!) haha så vi fick bara vända och åka tillbaka ut på motorvägen när vi kom en bit o just när vi tänkte ge upp ser vi en skylt och svänger av, 500 meter till så var vi framme haha ni kan ju fethajja att vi garvade gott på den resan!
Kvällen var helt sjukt rolig alla var helt urflippade och så jävla sköna människor vi träffa, inte blyga någonstans , dom flesta tjejer var imponerade av min solbränna och gick o "viska" när jag gick förbi - fan såg du hennes rygg shit vad brun hon var hahaha osv osv sen kom det fram massor av dudes som var i sitt esse och sa så sjuka raggnings repliker att jag nästan inte fick luft för jag garva så mycke. visste jag inte innan att jag var snygg vet jag det nu hahah ! summan av kaddemumman är att jag haft en kanon helg och bara njutit av dom goda stunderna livet har att erbjuda.

Söndag idag då och jag har inte planerat något mer än att ligga i sängen o kolla film gooooooott.
Jo vi får finbesök från kungsbacka så leka med fille blir det allt också. Må bra PEACE

Inga kommentarer: