tisdag, juni 22, 2010

klädpanik !
har inte en blekaste om vad jag skall ha på mig överhuvudtaget skall man ha klänning ,jeans , linne, shorts eller tisha ?! lär säkert bli så att man får dra på sig regnrocken istället ;)
Jag får försöka ta mig till Torp efter jobbet på Torsdag men det kommer nog bli rätt svårt med tanke på att jag inte slutar förens halv 6 och det kommer vara shit loads of cars on the highway . Men skam för den som ger sig!!!!
Något som jag trånar så djuriskt efter är låångt hår, det känns som om håret där fram har gått o dött medans håret där bak växer som ogräs eller nja där överdrev jag rätt så grovt men aa det växer iaf. Skall inte sticka under stolen med att jag varit nära på att boka tid för hårförlängning ett antal gånger men sen kommit på att det är dumt att göra det nu när det blir sommar och man badar i saltvatten , hej svinto håret!
haha nej nu får jag och min bitterhet/fantasi gå och lägga oss.

PEACE

Inga kommentarer: