tisdag, juni 08, 2010

heeey !
Idag känner jag mig sådär sugen på att jobba eftersom jag inte börjar förens 2 och det är bara segt att sitta o vänta på att man skall börja. Men idag skall jag inte jobba på skolan jag skall jobba på Hawaii badstrand , Kidsen i 4-5 ville göra något skoj innan dom går på sommarlov och då ville alla övernatta på Hawaii så där kommer jag hänga ikväll. Hoppas de blir sol så man slipper sitta där o huttra (!)

Ni skall bara vet hur jag städa o slet igår medan Andreas bara låg i soffan och spelade wow o bara hade det slappt och gött. Mamma och Pappa kom ut och hälsade på en snabbis och med sig hade dom min stora svarta matta som passade kanon här. nu ser det inte så träigt ut , jag är nöjd ( än så länge) ;) Efter massa timmars slit däcka jag grymt gott bredvid min kärlek .

jaja där fick ni lite meningslös uppdatering . Må bra PEACE

Inga kommentarer: