söndag, juni 13, 2010

En natt uppdatering ....
Efter en massa gos med Andreas åkte han hem och jag fick besök av syster + familj, det blev lite lek och god mat. Jag och ebba badade i badkaret med en massa leksaker och splattrade med bena så vattnet flög över hela golvet men vad gör det när man har kul!? Jag fortsatte kvällen i Utäng med Anna & Clara , där bjöds på kaffa och en go gammel öl! Sen kom taxin och vi begav oss mot haddocks och där vänta en massa vänner + en massa gött fylle snack. Kvällen slutade med eftefest på Rönnäng´s brygga där jag skrutt och anna hängde tills Axel kom och körde oss hem...
jag är jävligt glad att Iwar jobbade i baren på haddan för jag fick fixat så att han skall hjälpa mig med min tattuering som jag har planerat i 2 år . det känns jävligt bra! nu väntar sängen så mer uppdatering blir det i morgon när jag kommit hem från kalaset. PEACE

Inga kommentarer: