torsdag, maj 27, 2010

skall bli så skönt att bara ta de lugnt i helgen eftersom jag är inne i en stressperiod så måste jag stanna upp o se mig runt men inte skall jag ligga hemma o deppa, blir nog så att jag tar på mig jobbet som fylletaxi ;) .
Innan jobbet idag hann jag träffa Alex o ta en sväng om på torget för de är ju trots allt LÖNING idag. Fick med mig skor ,skjorta,armband, och 2 bikini överdelar men dom skall jag byta dirr såg fan ut + att dom var waay too small. Tiden sprang iväg och lika så jag med alla kassar sprang till jobbet på 3 min DE NI! oh jag är stolt haha .
Hade bara 5 kids så vi tig en promenad bort till willys o köpte glass och satte oss i solen o bara njöt tills alla skulle hem. fotboll hann vi lira också trodde fan jag skulle dö efter allt springande men jag höll ut .
Efter jobbet åkte jag och hälsade på Clara en sväng o sen åkte jag ut mot Orust igen o tvingade Ante o daniel att dom skulle köra mig hem så nu är jag hemma i Aröd o käkar min isglass.
Nu blir det Weeds och sen bingen .



må bra PEACE

Inga kommentarer: