måndag, maj 03, 2010

Härligt att få en extra dag ledigt, har hunnit med hur mycket som helst. Innan jag åkte hem från Orust var jag tvungen att diska & städa för annars skulle jag få dåligt samvete- hellre en nöjd kille än en Onöjd haha .
Var hemma en stund för att gosa med min lille man som vart borta i en vecka , En tant från bleket är så dum i huvudet att hon har matat honom och då är det givet att han inte kommer hem men hon är finne o vet inte bättre än så. Sen gick jag bort till Camilla och blev bjuden på kaffe och en väldans go pratstund ute på hennes altan.
Timmarna sprang iväg o det var dags för att käka grillat , o de va så göött! Sen blev jag ännu en gång bjuden på en Strand fika med Sara , dit får vi åka fler gånger.

Tack för en suverän dag hoppas veckan bjuder på fler. Må bra!
PEACE

Inga kommentarer: