måndag, maj 10, 2010

Det som snurrar i mina tankar nu är att de bara är tre dar tre dar Tre dagar kvar på denna jobb vecka måste vila ,mitt huvud tar för mycket stryk nu. Alla dessa tankar om- vad pysslar människorna med, inte okej att bete sig hur som helst mot människorna man säger att man bryr sig om! BIG NO NO. Läget då annars då allt bra ? Allt flyter på och jag trivs som fisken i vattnet!

Något som jag behöver skarpt är en ny kamera, de får bli mitt nästa "stora" köp . Har haft waaay too much utgifter denna månad, blir ännu mer denna veckan när mina två herrar skall kastreras. Sånt är livet. Nu skall jag bara ligga på soffan o vänta på att min bäjbi skall komma hem från jobbet så vi kan froda. Tänkte tvinga med honom o köpa glass men det är troligtvis a mission impossible. skam för den som ger sig ;)

PEACE AND LOVE!!!

Inga kommentarer: