onsdag, april 28, 2010

TRÖTT

Jag är helt slut, jag är trött, grinig och har en sådan djurisk huvudvärk !!!! gaah just shoooot mee . jag längtar att få lägga mig i sängen o bara sova ut, men mitt dumma fån går o tar en tid hos frisusen klockan 08.00 WTF???!!! hur tänkte jag där? visst man vet inte hur lång tid det kan ta men varför väntar jag inte tills nästa vecka o tar en ledig dag så jag kan få sova lite längre. jaja glad ska man va att det äntligen blir av.

Snart är det helg igen o den är så välkommen. På Lördag? lirar GOVERNOR ANDY på hk .yeeehaaA! de kommer bli as nice. Har idag gått o köpt mig ett nytt batteri till min bil så nu hoppas jag fan att allt stämmer o att det inte är något annat fel. då blir jag suuuR!
Nog med dösnack nu väntar bingen , smell u later

BIG LOVE

Inga kommentarer: