måndag, april 26, 2010

Ohej vad här va dött...
har inte någon ork att skriva fasten man hittar på roliga saker som man tänker att de här skall jag skriva men så när man väl sitter där å ska skriva av sig så blir det helt tomt. why? Det enda roliga som hänt och kommer hända denna veckan är att jag fått/skall träffa min saknade vän Clara . Annars kommer jag jobba och hänga ute på tjörn :/ min bil är rätt så dum i huvudet och startar när de själv känner för det, då är det bra att jag kan låna pappas bil. Suger dock att jag inte får träffa bäjbi på hela veckan pga min skit bil !!!!! ååh vad jag saknar min trygga varma famn som jag alltid ligger inlindad i på kvällarna. Men tills jag får träffa honom igen får jag nöja mig med att ha min gosiga hårboll kurrandes vid mitt huvud.

Jo jag kom på en bra grej som händer på Torsdag, då skall jag klockan 8.00 sitta hos frisusen o klippa mig kort o lägga i lite färg. De kan jag gott behöva så sletet o tråkigt kalufsen ser ut nu uuhaa! Klockan börjar bli lite mycket eftersom jag skall vara på jobbet 07.15 i morgon och jag är INGEN morgon människa. Nu blir det kvällsmat och dirr sängen.

Fridens Liljor

Inga kommentarer: