måndag, april 05, 2010

hej hej hemskt mycket hejj...

Just nu sitter jag i utäng med Stewart i knät och tittar på medans Clara städar ut kylen, det är härligt att vara tillbaks i utäng kan jag lova :) hmm jag har haft en helt okey påskhelg dagarna blev lugna förutom Lördagen då åkte vi in till stan och käkade och sen fick ante för sig att han hellre ville åka till stenungsund och gå ut där, eftersom vi ändå skulle åt de hållet. Kvällen blev lyckad/knäpp men det är bara påsk en gång om året.

Jag känner mig lite förvirrad över vad det är för dag eftersom man vart ledig så länge, nu har ju barnen på min skola lov också så jag jobbar bara Tors-Fredag och det är lika med ännu mer ledighet. uuuh vad slapp jag kommer bli. Ikväll kommer jag stanna kvar på min Ö orkar inte flänga fram o tillbaka till Orust. Jag har också ett sånt sjukt sug efter Ceasarsallad så jag snart blir knäpp haha.

Inga kommentarer: