söndag, april 18, 2010

ännu en helg som går mot sitt slut men den har helt klart varit bra. Fredagen åkte jag in med tjejerna till götet för att fira våran underbara vän Sara som fyllde 21 , det bjöds på jätte god mat hemma hos hennes pappa och senare gick vi vidare till hennes mamma för att börja förfesta, dock drack jag vatten och njöt av de trevliga sällskapet. Så kul att få träffa sara & malin igen .lycka!
Lördagen bjöd på morgon mys med min älskade Antesson sen åkte jag hem och umgicks med mammi o pappi.

och idag kom min käre broder Martin och Felix o hälsade på, massa mys med lillfisen. ikväll träffade jag även Sara m på en härlig pratstund vid vattnet i kårevik . Såg bannemej ett stjärnfall så nu har jag önskat mig nått riktigt gött, hoppas bara de slår in :D Nu blir det sängen för det är ju som sagt en ny arbetsdag att se fram emot , eller? haha Sleep tight!

PEACE AND LOVE

Inga kommentarer: