tisdag, mars 23, 2010

Tja!

En helt okej Tisdag- började dagen med en tripp till Göken med mami & syster givetvis var lilla skruttan också med. Hittade sjukt mycket grejer som jag vill ha men inte hade jag något kort med mig så jag kunde köpa nått ändå men nu vet ja vad som skall handlas nästa gång man kikar ut. När vi kom hem hade papi fixat krubb ,då va jag nöjd. blev ingen räkmacka denna gången på göken. Fick träffat kickan ute på gatan så jag fick sagt grattis irl . Sen fick jag även besök av anna blev lite gött häng sådär på kvällskvisten . Imorgon väntar jobb 8.00 - 17.45 skall gå in & ha lektioner o sen fritids, skall iaf bli kul att träffa Annicka som vart borta 3 månader :) saknat henne. Efter jobbet blir det kalas för Ebba som fyller 1 år . härligt!

Peace and love

Inga kommentarer: