söndag, mars 07, 2010

Så där ja, nu har jag städat mitt rum topp till tå men enbart för att slippa tänka på att jag ser ut som en zebra i huvudet. Tänkte att jag skulle sätta på en go film så jag blir lite seg så de funkar att somna sen, gör ju inte skit mycke om jag somnar sent eftersom jag inte börjar förens halv ett imorn. Mamma är lite jobbig idag, bara för jag inte varit hemma på en vecka så vill hon prata av sig haha så hon kommer o ställer sig i dörren var o varannan minut typ haha Söta lilla mamma.
Annars då, jo dagarna flyter på och jag jobbar varje dag så man hinner inte tänka på så mycket annat innan det är dags för sängen. En rolig grej som jag har framför mig är att vi ska åka ett gäng till stöten vecka 15 Tors-Sönd , jag känner att jag verkligen behöver komma här ifrån några dagar och bara leva för stunden så de passar mig skit bra att åka dit.

Sleep tight !

Inga kommentarer: