lördag, mars 06, 2010

mycke vill alltid ha mera

Hej godingar!
Idag har det varit en bra Lördag, vaknade hyfsat tidigt så jag fick vänta på att baby skulle vakna till liv. När båda var all done så åkte vi till Trollhättan , Ante blev gott besviken av junkyards dåliga utbud så vi la all energi på att hitta grejer till mig. det jag fick med mig denna gången var - ett par Skor, två tröjor, en kavaj,ett linne och ett par jeans. im happy! När vi kom hem igen fick vi snabba oss för vi skulle på kalas och fira Ted som fyllde 15 i veckan GRATTIS!
Jag passade även på att klippa tillbaka min lugg dock så är luggen inte så ljus längre så Andreas har lovat mig att han skall slinga mitt hår i morgon :D Snäll kille jag har <3 Vi har käkat riktigt god mat ikväll, min mage är såÅå svullen haha men Andreas är mer full än svullen, kika precis bort mot honom och jag kan lova er att han kommer däcka inom 5 min . Tyvärr kan jag inte göra honom sällskap för jag skall hämta Ted och hans tjej i Ödsmål vid 1 . Man kommer långt här i livet på att vara snäll ;) Nae nu får jag pussa lite på A innan jag åker iväg. Hoppas alla haft en bra helg

PEACE AND LOVE

Inga kommentarer: