onsdag, mars 31, 2010

Kors i taket vad galet kasst man kan må! Kul att helgen man väntat så länge på kommer bli förstörd om det fortsätter så här. På Lördag är det Götet som gäller, då skall vi fira Ante som fyller år blir middag på halta lotta & sen får vi se vart kvällen bär oss, jag kommer iaf vara nykter & köra.

Annars då? jo livet knallar på kärleken blir bara bättre och värmen börjar närma sig. Men när livet är som bäst är det alltid något som gärna vill krydda till tillvaron o göra lite kaos. Bara man får lite stöttning så klarar man det mesta :)

Om inte jag skulle vart sjuk så här inför påskhelgen så skulle jag vanligtvis gått på högvarv, fixat nya kläder för varje dag, kletat in mig i brun utan sol, haft ständig telefonkontakt med min vänner. Hajpad som en takfläckt helt enkelt.
Någon som har lust att dela med sig av sina planer på påsk???

Inga kommentarer: