måndag, mars 29, 2010

hemska måndag

hmm vart skall jag börja? i Fredags fick jag urinvägsinfektion och det är något jag lyckas få rätt ofta och eftersom det var helg visste jag inte om vårdcentralen var öppen så jag försökte bli av med det på egen hand. Men denna gången funkade det inte & smärtan blev bara värre. Så jag tänkte att jag gör ett snabbt ryck in till stenungsunds v-central idag innan jobbet. jag kommer dit får pröjsa 50 kr mer bara för jag står skriven på Tjörn, jag sitter i väntrummet i 2 timmar sen ropar tanten o jag får slå mig ner, men istället för att hon skulle prata med mig ursäktade hon sig 3-4 gånger för att hon skulle prata med en annan patient WTF!!!! när hon kommer tillbaks säger hon att dom inte kan hjälpa mig och att jag får åka till tjörn istället, himla kärring ! sur som jag va åkte jag till tjörn och fick vänta i 3 timmar bara för det var extremt mycket folk , sen träffa jag going doktorn i 2 min sen va de klart. Seriöst jag fick sitta 5 timmar & vänta på något som tar 2 minuter. det är helt sjukt. Men tack till dom 2 snälla sköterskorna på Tjörns v-central!
Den här dagen har varit hemsk plus att jag aldrig kom till jobbet, förlorade massor med pengar :(

Hoppas ni andra haft en bättre dag än mig!

Inga kommentarer: