lördag, februari 06, 2010

Skööna Lördag .
i början på veckan hade jag planer på utgång ikväll, men efter att jag o ante degat hela dagen så kan jag inte få upp mitt sug för utgång. dock skall jag dricka några kalla i sällskap av min stora kärlek. Vi har ju inte bara legat o degat, Danne kom hit förut för han o ante hade bestämt en date att dom skulle ut o sladda på Grindsby sjön ^^ hahah självklart skulle Ante ha med mig som släptåg. Jag var livrädd . Men jag skall inte sticka under stolen med att även jag testade att sladda. De va ap kul ;) Riktigt bra träning om man nu skulle få sladd så är man skillad o klarar det galant.
Ha en trevlig kväll mina vänner. Nu blir det en go gammel öl för min del!

Clara Linder a.k.a KERSTIN - Jag saknar dig så de gör ont i magen!

PEACE AND LOVE

Inga kommentarer: