lördag, februari 27, 2010

Har mått bättre.
Sitter hemma hos Andreas och jag känner bara att jag vill dö, mår så kasst idag s¨å det är helt sinnes. Efter jobbet igår så mötte jag upp anna för en fika på E och vi kom givetvis in på utgång fast istan och självklart blev det att vi flippa och tog bussen in till stan. Vi tog taxin bort till Qeens och började förfesta. Svin bra förfest ställe, en öl kosta 27 kronor ;) de va riktigt nice . sen gick vi vidare mot bryggeriet och där träffade vi Andreas kompisar och massa annat folk från Orust. Kvällen slutade väll inte riktigt bra men jag tänker inte ta det här. Men det som hände är inte helt okej och jag vet att jag gjorde fel. there you have it!
ikväll kommer jag inte orka göra så mkt mer än att ligga i sängen, hoppas ante är snäll o köper en fet jävla pizza till mig :) ååh vad gott de skulle vart med pizza

PEACE AND LOVE

Inga kommentarer: