måndag, februari 15, 2010

En kort återblick av helgen ..

Fredag: Blev väldigt rörig men den började iaf med att jag åkte med Th & Mb ut till Askerön till min bästa killkompis Sven. Där var det några goingar som drack öl o bara hade det gött, där blev vi kvar i några timmar men sen skulle vi vidare till Stenungsund. Och det var där allt spårade ut haha, tror dom flesta hade fått för mycket av det goda eller så var det full måne. Jag fick med mig mitt kvart i tre ragg, som inte var någon mer än min bästa vän Iwan , Det var faktiskt synd om honom denna kväll så jag lät honom sova i män säng och jag tog bäddsoffan som står i gästrummet , jag har ju sovit bättre om jag säger så!

Lördag: Jag och Iwe har en as go lördag, vi snackade om massor tills vi somnade om, sen väcker Iwe mig med en rysk självmords låt hahah han garvade gott. Sen kom min syster förbi så jag och iwan tog med oss Diesel på promenad ner till badplatsen. Sjukt vackert var det och jag gick faktiskt på vattnet, dock lite läbbigt . Sen tickade tiden iväg och jag lämnade av Iwan i skärhamn så han kunde hämta sin bil. Sen var det dags för förfest hos Clara, fasten jag mådde pest o pina så var det en himla go förfest och jag var så glad att jag fick träffa Clara!
Resten av kvällen blev på Hk. Nu känner jag att det får bli lite lugnare fram över min kropp pallar inte med tvådagars på vintern ? lika bra att spara sånt till sommaren.

Söndag: Vaknar upp och känner mig döende, körde buss hela morgonen och gjorde inte mycket mer än att tycka synd om mig själv haha.. Vid 18 tiden åkte jag ut till Orust och väntade på att Ante skulle komma hem. Det blev tv och mys sen total däckade jag. Som en helt vanlig Söndag...

Nu tänkte jag titta på film och vänta in Ante , Trevlig Måndag!!!

PEACE AND LOVE

Inga kommentarer: