söndag, januari 24, 2010

Nu mina vänner kan jag meddela att jag är sjuukt trött, till och med så trött att jag funderar på att strunta i att tvätta bort mitt smink, att sova med smink är nog det jobbigaste jag vet haha nog om de. Dagen började ju som ett stort fiasko och jag är fortfarande förbannad men mot kvällen blev den riktigt lyckad. Jag hade ett ärende i stenungsund och när jag ändå var där passade jag på att träffa min going Alexsandra, och det va inte en sekund försent att ta en date med henne. Blir ju lätt så att man tappar kontakten när man har tusen saker i huvudet och man lever i en bubbla- aa ni fattar säkert galoppen. Efter några timmars häng hos henne begav jag mig till jesper & Clara, jag och clara var sugna på HK så vi tre åkte ner dit och mingla med allt folk. Det var grymt blandat folk och självklart blev det bråk, fattar fan inte varför folk skall slåss hela tiden och som alltid är det samma personer som startar det och dom snackar sig alltid till att fel person åker ut. Helt fel tycker jag men vem fan bryr sig?
Som sagt nu måste jag verkligen sova för imorgon skall jag bort till utäng på en sista kopp för denna månaden.

Peace and Love

Inga kommentarer: