söndag, januari 03, 2010

Hur gött är det inte att få sova ut ordentligt , halv 1 vaknade jag o baby upp på ett snötäckt Orust och det är nog första gången på den här vintern jag uppskattar snön & det ser så vackert ut :)
Jag har fått order av Ante att röja undan all snö från parkeringen och jag undrar hur fan jag skall få bort allt, det är sjuuukt mycket snö här. ja konstigt nog så är det mer här än på min vackra ö Tjörn. gött är väll de.

Jo här kommer en snabb uppdatering av dagarna som gått

Nyår : Jag o Ante bestämde oss äntligen för att fira in det nya året i Göteborg hos Annelie & Kim.
Och jag måste säga att det blev riktigt lyckat, hade ju min tvekan om att de skulle bli katastrof, men ack så fel jag hade. okej i slutet blev det rätt så gart när värmlands folket kom o spydde högt och lågt. Men annars bjöd kvällen på mycket alkohol , skratt och tok god mat =) Vid 12 slaget stog vi alla uppe på Tornstaden och såg ut över hela (nästan) göteborg och det flög raketer från alla håll o kanter. Lätt värt att se även om man frös halvt ihjäl :D

Fredagen : vaknar vi upp på kontoret och där blev vi liggandes ett tag tills vi kände oss redo för att möta den nya dagen & det nya året . Sen tog vi tag i oss själva och gick bort till Pizzan som ligger alldeles nedanför gatan. Min mage var rena katastrofen så jag kunde inte njuta lika mycket av maten som dom andra gjorde hahah. Resten av fredagen låg jag och baby hemma hos mig o bara hade det myyys .

Lördagen : Var det kalas som stod på schemat , Felix fyllde 2 år och det måste givetvis firas :) han fick ett parkeringshus av mig & Ante . Han blev as glad men sen fick han sån överskotts energi o tyckte det var skit kul att sparka på huset haha what the fuck !!!?
Efter några timmars kalas blev det hemfärd från kungsbacka men först blev dett ett stopp i stenungsund för att besöka kvantum. Ante var sugen på kex & ost kväll. efter mycket fläng o häng så kom vi hem o kunde chilla ner hahah

Got to go .

peace n Love/ Claeys

Inga kommentarer: