lördag, januari 30, 2010

hej världen.
Igår bröt jag faktiskt mitt löfte om en vit månad dock skyller jag på Anna ;) haha.
Kvällen började med att jag och anna gjorde oss i ordning hemma hos mig och sen gled vi bort mot Camilla där även Elin var. sen satt vi där och drack lite innan kricke körde oss vidare in mot std för vi skulle vidare på förfest med några tjejer från std, och det blev en grym förfest. alltid kul med nytt folk ;) När vi blev goa om huvudet kom axel och körde oss ner till torget för ännu en kväll på hk. Jag vet inte hur många gånger jag sagt till mig själv att inte gå till hk men så blir det så iaf, men vad skall man göra om det inte finns något annat ställe? jo jag och elin drog faktiskt en sväng till harrys men det var lika tråkigt där. inte värt!
Idag mådde man pest o pina har haft världens huvudvärk så jag trodde jag skulle klavera! buuh inte nice! Men ja har haft en riktigt go dag med Anna & Clara, vi har bla - fikat på E, kollat affärer, chillat hos jesper, käkat pizza, åkt på en kort glys sväng haha, och tillslut åkte jag och anna hem till mig o bada badkar o snacka skit. Mycket bra dag. Snart kommer kåkfararen hit och vi skall köra folk ikväll dock vet han inte om de än ;)
ha en super nice lördag gott folk!

Peace and love

Inga kommentarer: