måndag, december 28, 2009

Stress stress och åter stress jag har absolut inga krafter kvar och tänka normalt går inte heller - fuck. lite sne är jag också , jag skulle fått min nya mobil i Torsdags men eftersom det var julafton och massa röda dagar så kom den inte Och då borde den ju dykt upp idag, men ICKE. jag har varit nere vid brevlådan 3-4 gånger för att försäkra mig om att dom inte lagt den i fel låda men de verkar inte så. Hoppas hoppas att den kommer i morgon !! Nått som jag också måste göra imorn är att åka till Stenungsund å korta av min klocka som jag fick av min snälla man =) så jag kan börja använda den, för i asken gör den ju ingen nytta. A berätta att jag skall få en överraskning nästa gång vi ses haha men jag kan nästan lukta mig till vad det kan vara, han har sån fantasi den killen va , eller? :D

Förutom att jag hängt vid brevlådan tog jag och syster en sväng om i skärhamn och där fick jag köpt mig en sån Ubergo tröja, sjukt snygg & härlig. plus att det var 50 % de va ju som hittat. synd att jag bara måste hålla hårt i pengarna för annars skulle jag nog gått loss .
Vid 5 tiden var det dags för kalas, min bror Peter fyller år idag och då vare raka vägen mot rönnäng och där blev jag kvar till halv 9, sen var jag död . Nu är det dags för bingen .

Grattis igen min käre broder som fyller år idag.


Peace / Claeys

Inga kommentarer: