tisdag, december 29, 2009


Skön men lugn dag har jag allt haft. Mitt söta brorsbarn ( Tilda) har hängt med mig, vi har spelat spel, lagat mat och vart ute på flera promenader med Diesel. Hon är fasters lilla ängel!
Nu är det bara 2 dagar kvar o sen blir det nytt år, jag har ingen aning om vad jag skall göra eller vart jag skall. Förr satt vi flera veckor innan och planera men det var nog mycket enklare då också för då höll alla tjejerna ihop och det var alltid någon av oss som kände någon som skulle ha fest. Men nu får man styra upp hela skiten själv & jag har ingen lust med att fixa o trixa. - man hamnar där man hamnar som jag brukar säga .

dagens fråga : Vart fan är min telefon???

4 kommentarer:

Annnnelie sa...

ni kommer inte hit då eller?

Sara Johanna Christina Claesson sa...

jo , fick precis besked av ante för 2 timmar sen om att han vi skall till er. innan verkade de som om att han planerade att fira nyår utan mig men nu hade han bestämt sig:)to the next big thing, vad skall man ha på sig !!! får dra en snabb shopping imorn :P . Ringer dig så fort jag vaknat!

Annnnelie sa...

tooookbra!!! :D Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig :S Jaaa, ring ring ring. Är sjuk idag så jag jobbar inte så jag kan prata hur mkt som helst haha ;)

Sara Johanna Christina Claesson sa...

hahahha stackare! japp jag ringer dig om 10 =)