fredag, december 25, 2009

Hello darlings....
Det var tänkt att jag och Ante skulle hänga på harrys ikväll men så började antes mage bråka och då fanns det inte mycket mer vi kunde göra än att åka hem o bädda ner oss i min varma säng. Det är faktiskt bättre de än att hänga på harrys nykter( för min del) . Annars idag har vi bara haft det mys o kollat på twilight. fick tvingat med mig ante ner i badkaret också, de va inte dåligt haha ( ante gillar inte att bada ). Nu sover min stackars skrutt och jag sitter här piggare än någonsin o försöker sysselsätta mig med något så jag blir trött. I morgon är det Lördag ju, undra vad man skall hitta på då? ölen ligger ju på kylning så de blir nog bäst om man tar sig en eller två.
nu tackar jag för mig ! Peace n love!

Psssst! just remember...

Inga kommentarer: