tisdag, december 01, 2009


Heeey how you doin!


Jag haft en apbra dag med mina nära o kära! började dagen med en härlig promenad med mamma o syster i det soliga vädret. Sen blev de raka vägen hem o kleta på fejan o sen till utäng o hämta upp Clääre för ännu en dag i vårt kära Göteborg, vi har kört 5 dagars i götet haha :D men så blir de när man är så jävla trött på allt o alla på den här ön . När vi väl kom in mötte vi upp Annelie så gick jag o hon till haltas & Clara sladda vidare mot sin syster. På haltas fira dom tydligen 3år så dom bjöd på julbord + Öl Great! kan ju inte bli så mycket bättre. Efter gött häng där gick vi vidare hem till Anneli o drack kaffe o kim bjöd på ännu mera mat haha tjock tjej kom tillbaks!!! Tiden rann i väg o de va dags att åka hem, fast när jag kliver in i bilen hade vi fått tillskott av Bob , och jag måste till lägga att de va en av dom roligaste bilfärderna från göteborg jag vart med om hahaha ååååh vad det kändes härligt att få skratta igen, sånt skratt som kommer enda nere från magen :)
Jag o clara avslutade kvällen hemma hos henne med en film. Lovley!

Sov gott !!! PEACE / classe

Inga kommentarer: