lördag, december 12, 2009

åh vad jag vill göra något ikväll, men vad? Det är tydligen Haddocks ikväll men har man ork till de är ju frågan. Annars då? jo tiden rullar på och julen närmar sig, men jag föredrar SOMMAR mMm. Fast det är ju en mysig tid ute nu men för att den skall vara mysig måste man ju ha det tillsammans med någon, måste måste man inte men de är goast så . Nu menar jag inte att jag är singel för det är jag inte , jag är fortfarande tillsammans med Andreas. De har bara blivit lite komplicerat men oroa er inte, Kärleken övervinner ALLT! <3 Vi hade de mys igår, vi var ute på flera promenader med Diesel och himlen var halv klar, så ljuset från stjärnorna lös upp hela ängen där vi var :) sen gick vi in o värmde oss och titta på flera filmer. men de absolut bästa var att få somna in i hans famn, de slår allt!
Clara Linder jag saknar dig tokmycket!!!







jag önskar er alla en grymt bra Lördag!!!!

Inga kommentarer: