torsdag, november 12, 2009

Okey jag är ingen höjdare på att slänga in massa gött snack i min blogg tyvärr , har inte en aning om vad jag skall skriva om, blir massa tråkigt babbel. Fast jag skaffa ju en blogg bara för att kunna skriva av mig och för att komma ihåg vad man gör av all sin tid. Gick nyss igenom massa inlägg och märkte att jag tog ut vinsten i förskott alltså , om jag planerar nått i början på veckan att jag skall någon stans på " lördag" så hinner det alltid komma massa saker emellan och då harjag redan skrivit ut att DIT skall jag o så blir de inte alls som jag tänkt, och de är rätt pinsamt haha eeh what the hell jag skiter la i de. men just so you know - shit happens when you party naked !


Tråkigt babbel -->

Heeela denna veckan har bestått av jobb och häng ute hos bäjbi, i morgon skall jag jobba till 5 och sen blir det dirr hem och snabbt bort till Clara. Fan ta clara som skall till stan o svina - JAG VILL OCKSÅ!!!!!!! Vad skall jag hitta på då? Ante skall lana med Danne D så honom lär jag inte se röken av. Vill absolut inte till HK har hållt mig borta från de stället i 5 veckor nu så jag kan lika väl vara borta 5 till.
Någon som är sugen på att hänga med mig? koompisar???? hallååååååå???

Jag är trött !

Inga kommentarer: