söndag, november 22, 2009


E
n lättnad har smgit sig in i mitt bröst, nu börjar mina tunga andetag lätta. Men de finns fortfarande nått som inte vill ge sig. Hoppet är ju det sista som lämnar människan
!


Onödigt babbel


hahahah jag måste erkänna att jag faktiskt snabbade mig in till Stenungsund idag för att köpa - Så länge vi båda andas. Men den här boken har jag bestämt mig för att max läsa 3 kapitel varje dag så att den varar längre, vill inte att den skall ta slut, Ohyes jag är helt såld. Ni som inte riktigt gillade filmen kan faktiskt börja läsa böckerna för dom är sjukt bra, själv tyckte jag att filmen var as bra men nu när jag läst böckerna så är filmen riktigt dålig jämfört med böckerna. Jag skall ju absolut inte sticka under stolen med att jag skall se alla 4 filmerna. jag skall tillome köpa varenda en o ha twilight maraton ^^.
I morgon är det Måndag och en helt ny arbetsvecka väntar, och de känns helt okej faktisk. pengar pengar peeengar :D . Oufh vad jag längtar tills på FREDAG, då blir det frissan och sen Staaan yes yes yes !

Men nu är ju frågan - Skall jag låta min lugg växa ut eller skall jag klippa till den????



Clara du är en riktig ängel, min ängel !

Inga kommentarer: