söndag, oktober 18, 2009

We at the hotel, motel, holiday inn.

Heeey Sweetiepies!!! märker att ni har saknat mig =D men nu är jag hemma igen !
Jag har haft en riktigt jävla bra helg med min baby, Som en extra födelsedags present tog min underbara pojkvän med mig till stan för att bo på Hotell från Fredag till Söndag. Vi bodde på Radisson och det var hur stort och fint som helst. När vi kom dit i Fredas så var vi båda jätte trötta så vi gjorde inte så mycket bara låg o myste och självklart kolla tv haha inte så lätt att komma ifrån kanske , sängarna var underbara- jag somnade efter 5 minuter och de är bannemej rekord för jag brukar ligga minst 1 timma innan jag kan somna. Lördagen vaknade vi jätte tidigt för att gå upp och käka frukost, Sicken jävla frukost buffe dom hade då - jag har nog aldrig sätt så mycket mat i hela mitt liv haha. Efter att vi njutit av frukosten gick vi upp till rummet o chillade lite, tills mina kära vänner - Anna och Camilla ringer och vill ta en fika med mig . så jag traskar bort mot spårvagnen och bort till Redbergsplatsen för att möta upp mina bakfulla vänner för en flippad fika . Efter några timmars fika tog jag spårvagnen ner till hotellet igen och där hade vi fått Besök av Totte som hade fått legat på rygg kvällen innan , han var gott nöjd - Tjejen= mindre nöjd. hahah . Och med totte på rummet blev det brottning , MMA grepp och massa där till. Vi avslutade kvällen med att käka på Kina och sen blev det Tjenare kungen som gick på tv ;)
Nu är jag som sagt hemma igen , och jag skall strax bort till Anna som ringt mig som en tok hela morgonen .

Inga kommentarer: