onsdag, oktober 07, 2009

Vad jag bara älskar att Grey´s har börjat igen!!!
Snart är det dags för sängen och det skall bli grymt skönt , dagen har bestått av jobb och tv tittande. Var meningen att jag skulle hem till Matte o spana in hans nya Crib men det får bli i morgon istället. Köpte även jackan som ja la undan igår- de börjar bli trångt med utrymme för alla mina kläder asså så det första jag gör imorn är att : skapa mer utrymme - hur jag nu skall lyckas med det är en gåta för morgondagen. Mina söta brorsbarn var här förut en sväng och Annie kom instormandes med två paket i famnen - Här , grattis på födelsedagen! då hade den söta snutten gjort en kudde med ett S på och ett par tok söta örhängen alldeles själv !! skall ta kort på dom strax som jag får jag lägga upp . jag blev verkligen överaskad att hon lagt ner sån tid på dessa fina presenter =)

Inga kommentarer: