söndag, oktober 25, 2009

skakis och bakis


waazaaaap, ja i dag känner jag mig inte rockigast i världen men de kanske ni märkte av de inlägget jag skrev 04.00 haha . I går var en riktigt bra Lördag som bestod av, Middag +förfest hos Clara,objudna gäster,alkohol i mängder, fina klänningar, ex,marcus och mimmi, bubbel pool, efterfest, halv fulla burkar, mintu, gratis shotar i baren, river ner haddans alla pärmar som bara inehåller räkningar, och jävligt mycket raggning.
Svin bra kväll eller hur´?

I dag fyller mitt söta brorsbarn 9 år och de kan inte betyda annat än att det bjuds på kalas, men jag är riktigt fylle sjuk så jag lär nog sova några timmar innan jag ens funderar på att gå på kalas hoho skjuuuut mig!

Love all the motherfuckers who hate you, because they are your biggest fans!

Inga kommentarer: