måndag, oktober 05, 2009

Ny vecka igen ja och vad är inte skönare än att börja med två lediga dagar ;)
Tänkte berätta lite om dagarna som gått, har ju inte haft tid eller ork att göra det.
så nu kommer det - I Onsdags så kom Tjejerna hem till mig på middag och firade min födelsedag. Det va skit trevligt och jag blev så glad för alla presenter. Till mat blev det Taccos , enkelt att göra och dom flesta gillar de. sen var det dags för tårta - mammas egna så jag vet inte vad den heter hehe men den var tokgood! när klockan blev 8 var det dags för Idol och alla mös vi ner i soffan o skrattade o tjötade, Och självklart var det Grey´s vid 9 och de kunde vi inte heller missa! .Det var tänkt att vi skulle fortsätta kvällen på HK för dom som ville & kunde, så det blev jag, anna & Alex som fick det där suget och åkte in . Och där inne mötte jag upp Clara , michelle & Jenny. Väldiigt lyckade Kväll måste jag säga. Alex och Anna grattade mig inne på Hk ockå med hjälp av en mick :P inte helt oväntat faktiskt . så taack allihopa för en grymt bra kväll!!!

Och Torsdagen ( my b-day ) vaknade jag upp med en yrande skalle och helt öken torr i munnen , Mamma & pappa kommer in sjungandes med mat och presenter . Sen efter en stund dök min Älskade man upp och var här hemma med mig o myste hela dagen. Senare kom min syster och hennes familj hit och firade mig . På kvällen åkte jag och Älsk in till stan och gick på bio , Vi såg - Inglourious Basterds . och den va helt okey faktiskt. så mysig kväll :)

Fredagen åkte jag ut till Orust och hade myskväll med bäjbi . vi gick o la oss rätt tidigt så de va rätt skönt hehe.

Lördagen började med en go fika på E med Sanna. och en liten titt på Gina . Om det är nått jag gillar med hösten så är det alla kläder, alla koftor o myskläder. mmm myys!
Sen åkte jag hem o kolla film. Måste vila upp batterierna för på kvällen bjöds det på fest. Förfest blev det hos Sanna med Lill jocke & sven för att sen åka vidare hem till Linus Brask.

Söndag - Kalas med hela familjen . Somna toktidigt .



PEACE / S

Inga kommentarer: