måndag, oktober 26, 2009

Jag har haft en så jäkla bra dag med mycket skratt och nöje, jag hoppas de kommer fler dagar som denna för den har vart guld värd. I kväll har jag och min bäjb varit på kalas och ätit jätte god mat, stannade inte så länge för jag fick tok ont i magen efter promenaden till affären och Ante blev tät i näsan av diesel haha de är inte lätt detta. Så när vi kom hem blev de film och mycket prat, och jag känner mig mycket gladare. Som sagt så är de ju så att den enda personen i världen som kan få mig att må riktigt bra är bara mitt lammkött men det är också han som kan få mig att må som värst me men mst bra haha inte va taskig mot Antesson nu. I morgon är det jobb som står på schemat och förhoppningsvis så kommer ante ut och hänger på kvällen =)

Peace

Love all the motherfuckers who hate you, because they are your biggest fans!

Inga kommentarer: