onsdag, oktober 14, 2009

Blaaafh är hur jag känner nu

Ju mer jag tänker på allt som hänt och saker o ting som kommer ur din mun blir jag bara mer förbannad. Du är så självupptagen så jag bara vill spy på dig. Fy fy fy!!!!!

Redan Onsdag och helgen börjar närma sig gottiii, jag är sugen på stan men pengapåsen vill inte hålla med mig. Fast allt går ju att fixa ändå ;)
I dag blir det att ligga hemma o kolla softa program och kanske en sväng bort till clara om snyggingen tar sig hem från vårt kära Göteborg innan jag somnar. well well ha en soft onsdag mina vänner & ovänner


Peace

2 kommentarer:

Annnnelie sa...

man får inte spy på folk! du kan gott komma in i helgen ;) jag är också pank så vi kan vara panka tillsammans

Sara Johanna Christina Claesson sa...

hahaha ;)
ja de låter som en bra ide !!!