måndag, oktober 19, 2009

Bara för att jag var hemma hos min syster igår och såg att dom hade börjat fixa med deras nya hus så drömde jag att jag skulle flytta till världens finast lägenhet. så nu när jag vaknade fick jag världens ångest över att jag fortfarande bor hemma . Vad är de för fel på mig? varför bor jag fortfarande hemma? men när jag väl lugnat ner mig och verkligheten börja komma tillbaka så vet jag mycket väl varför jag inte har flyttat. Men fan vad jag är sugen på något eget och kunna bestämma hur allt skall se ut, men viktigast av allt är att få känna att de verkligen är ens egna hem.



Nått liknande vill jag ha i mitt sovrum, man känner redan lugnet över att bara titta på bilden.

Klockan börjar ticka iväg så det är lika bra att inta badrummet, fast först blir det macka & oboy . Hoppas även på att få träffa Clara i dag - har inte träffat henne på hela helgen så ja, jag saknar henne.
im out , Bye bye

Inga kommentarer: