torsdag, september 17, 2009

sitter just nu på min trappa, vet inte varför men de blev bara så . känner inte att jag e nån höjdare på att skriva blogg , fast de finns as mycket man vill skriva ner men då skulle de nog bli för personligt & de kanske inte skulle sluta så lyckligt.. Efter jobbet idag åkte jag bort till Kvb och hälsade på Clara! hon är en sån jävla bra vän, man blir alltid glad är man får träffa henne, hon är så klok o snäll . bäst helt enkelt. I morgon ärdet äntligen FREDAG! jag trode fan aldrig att den här jävla veckan skulle ta slut, jag är inte van vid att jobba så här många timmar på en vecka men de är bara bra att jag får känna på hur det är att slita hoho.. men som sagt så är det helg i morgon och jag har inte riktigt bestämt mig om jag skall gå ut eller ta de chill, skall dock hänga med min vän Svääään på lördag. Annars simmar jag lugnt

PEACE

1 kommentar:

Annnnelie sa...

jag åker till ön i helgen, hör av dig om du känner för att ses :)