måndag, september 14, 2009

Hello peps!

idag har de inte hänt allt för mycket, bara jobbat o sen hem. De första som hände imorse var att mina katter flög på varandra o jag blev så jävla rädd att jag gjorde världens vurp och slog upp mitt knä =/ inte bäst start på denna dagen kanske. Just nu är jag inne i en må bra period , alla jobbiga grejer som man går runt och tänker på börjar släppa taget om en. å de är rätt najs! Dock har jag ett stor problem o de är: hur fan skall jag få mina katter att gå ihop? Sture har ju blivit 3 gånger så stor som han va innan och Alfons är typ 2 skitar hög . men jag får helt enkelt ge dom lite tid . Nog om katt snack haha,
Glömde berätta att jag vann 300 spänn i poker i Fredags haha rätt NÖJD! Men dom försvann lika fort som jag fick dom i näven :D


Inga kommentarer: