tisdag, september 29, 2009

hello bitches ;)

Sitter och njuter av ett kallt glas Oboy och en torr macka , kunde ju vart värre. Idag har jag jobbat en sväng och det var den sista dagen på Förskolan för rektorn tyckte att de hade gått så bra nu med inskolningen av barnen och då behöver dom inte mig mer ( tror rektorn) Men jag är inte bitter - har fått en till fast dag fram till jul så de börjar gå riktigt bra för mitt lag ;)
Om 2 dagar är det min B DAY , och den har jag tänkt att fira med familjen. Brukar alltid ha kalas på helgerna men denna helgen skall Tjörnbron vara avstängd så de blir bara massa vel o jobbigt för min bror som bor i kungsbacka att behöva åka genom Orust för att komma ut på vår vackra ö . =)
Imorgon tänkte jag gå ut o fira med några kompisar som inte kan vara med i helgen och då blir det nog att vi drar till HK haha . Men de blir nog trevligt. Men till helgen tänkte jag dra ihop ett gött gäng som är sugna på att gå ut i stan för där har jag inte festat på länge , om det är nån som är sugen på stan så är det bara att hänga på !

Ikväll skall jag ta hand om min älskade prins som är sjuk o har dödlig feber haha, killar e så löjliga när dom är sjuka va.

Love all the motherfuckers who hate you, because they are your biggest fans!

Inga kommentarer: