söndag, augusti 02, 2009

Marstrand

Marstrand var grymt igår. tyvärr missa vi början av "teatern" men vi hängde på ändå. Sara spelade detta året en sur gammel tant haha hon va grym. När dom smällde av kanonerna höll jag på att skita ner mig för jag va inte alls me på att dom skulle smällas hahah. Alla som va med i teatern va riktigt duktiga o det var mycket inlevelse i de hela. jag glömdeav att jag hade kameran me mig så de blev bara några stycken. Vi gick även upp på taket på ett av tornen , tror det var de högsta o de va 95 meter o hade 147 trappsteg? de va tvär jobbigt att gå upp o ner för detkändes som att man skulle tappa balansen o ramla ner vilken sekund som helst. Efter allting
gick vi ner mot kajen o självklart hitta jag en affär som hade 50% rea på allt :D så jag fick köpt en vit känning, kjol o 2 st glajer! svin braaoo.















Inga kommentarer: